miércoles, 28 de noviembre de 2007

Derbi a la vista: Miedo y respeto

Si senyors, es increible però cert: Vaig a treballar el dilluns passat i culerunya calladeta "Sepulchral silence"... El merengue va i et diu, estáis insoportables; I jo li dic, "solo quedan 3 por delante", i es queda miran amb cara de diem, ¿Pero ande vas perico...?, passan uns segons de silenci i després reflexiona i diu... "pues como el Madrid siga así, quizas..."
Després un se'n va a l'escola... els cules saluden i diuen: "estáis que os salis" (amb la boca petita)... I jo li dic: ja saps que toca dissabte... I ell, no sé, ¿Con quién jugáis? i jo li dic... Derbi i ell diu "Ay la madre"...
La veritat, ens tenen por i ara fins i tot respecte després d'haver perdut una lliga com la que van perdre... Nosaltres hem d'anar amb primer de tot RESPECTE i després tot l'odi concentrar en CANTAR-CRIDAR-INTIMIDAR AL CONTRARI i PRESSIONAR L'ARBITRE fins que només s'arribi als objetius de: GUANYAR-GUANYAR I GUANYAR i si es pot golejar i humiliar millor, aposto pel 7-0, però sempre amb respecte i modestia, amb 1-0 també em val.

No hay comentarios: