domingo, 21 de junio de 2009

בן סהר ל 4 שנים Espanyol קשרו אתמול את חתימת Chelsea חלוץ ישראלי צעיר ההסכם היה היום ושל מחר formalized יכול להיות בברצלונה בן סהר יהיה השני החתימה E

בן סהר ל 4 שנים Espanyol קשרו אתמול את חתימת Chelsea חלוץ ישראלי צעיר
ההסכם היה היום ושל מחר formalized יכול להיות בברצלונה

בן סהר יהיה השני החתימה Espanyol, כפי Advanced Sports העולם שלו בנושא יום שלישי 7 ביוני. Espanyol ו Chelsea הסכימו אתמול להעביר את חלוץ ואת הצעירים יהפכו רשמית היום את הפעולה. יום שישי בבוקר הוא צפוי להגיע בברצלונה כדי לעבור את הבדיקות רפואיות והירשם החדש שלו מחויבות. הישראלית הבינלאומית, אשר יהיה לתפוס את מקומה של הקהילה גם פולנית דרכון, חתם לארבע עונות ואת המועדון ישלם עבור "כחול לבן 1 מיליון. לעמוד הבא אוגוסט 10 ו -20 שנים בישראל נחשב לאחד הצעירים.

Chelsea חתמו בן סהר מ הפועל תל אביב בשנת 2006, לאחר שצפה בהצגה עם המשנה-16 עבור ישראל אירלנד. José Mourinho היה המאמן שעשו הופעה ראשונה של גביע FA כדי Macclesfield ב 6 בינואר 2007 או שבוע לאחר מכן נתן לו את האפשרות של Premiership. בשיעור האחרון של העונה שיחק Portsmouth ו נמכר ב הולנד דה Graafschap. למרות הגיל הצעיר שלו, הייתה תחת-21 בינלאומיים עבור ישראל עשה זאת עם מלוא 17 שנים, להיות השחקן הצעיר ביותר בארצו שלו כדי לעשות זאת. ו accumulates שלוש שיחות ושני מטרות רשם נקודות.

Ajax ו Borussia דורטמונד יש גם את השלבים הבאים אחריו בחודשים האחרונים, אבל התעקשות של השחקן Espanyol ורצון להגיע תידרפסה הליגה הפכו את הסכם אפשרי.

במשא ומתן

רמון המטוסים, Espanyol של מנהל ספורט, הקימה את הקשר הראשון שלו עם העמית Chelsea פרנק Arnesen. אבל בימים האחרונים עבר דוד Barnard, עוזר מנהל אנגלית מועדון בהעדר מכך, עבור מקצוען, בעל negotiated החתימה.

, בהעדר לדעת אם תגיע הצעה Tamudo, בחלק הקדמי יש שלושה נוגד כחול לבן rams (Raul, לואיס ו איבן Garcia Alonso) ועכשיו עם שני 'חדש' (בסמטה ובן סהר). Nené במרחק Perica ישות.

Nakamura ו Jordi גומז

Nakamura סוכני אתמול חזר לנהל משא ומתן על חוזה עם שחקן Espanyol של התמונה הקרובים שעות תטייל ליפן לחתום את החתימה שלו על ידי midfielder. יום שני יכול היה להתבצע על ידי החתימה הרשמית שלו שתי עונות, לאחר "כחול לבן הגוף מקבל את המסמכים חתומים.

בנוסף, אנו יכולים לקחת את החתימה הרשמית של Jordi גומז אנגלית canterano לפי Wigan, אשר כעת את הרכבת קאטאלנית רוברטו Martinez. לאחר מכן יש את midfielder את צעדיו של טכנאי, שכן הן עבדו האחרון של העונה שורות Swansea וולשית

中村の申し出を日本に戻ることを拒否する署名を希望エスパニョール

セルティックのMF中村俊輔は、彼の元にはJリーグチームからのオファーを拒否する、日本でエスパニョールに参加するが、地元メディアが日曜日に報じた。

これまでスペイン、エスパニョール向けて出発し、付属の創造好きな日本語を採用すると表示されている、横浜F -マリノス、中村クラブそこで、彼は30年選手の再期待彼の若さを過ごした。

"佐賀の拡張、このチームのためにかかわる問題であることを、 "横浜、 Kokichi木村、日本のサンケイスポーツ新聞のマネージャーは語った。 "私は来るだろう"と付け加えたと思う。

しかし、中村の代理人にスペインエスパニョール、彼の代表者が正式にオファーされ、日本にサッカーで最高の名前を提出しての指導者と会談を行った。

中村は、無料での契約終了の6月末にセルティック、出発するも、スペイン語、日本語メディアでアトレチコマドリードへの転送とリンクされています。

ただ、いくつかのクラブの日本が、もっとお金の両方を提供できるのは、賃金の要求を満たすことができる可能性が、横浜と比べて日本は、スペインでプレーを希望している秘密はない。

セルティックの中村は2002年に3年間の保存に署名する前にイタリアのレッジーナに参加する横浜残した。彼は2006-07シーズンには、今年の最優秀選手に選ばれたセルティックとのスコットランドプレミアリーグで3つのタイトルを獲得した。

横浜は、スポンサーの日産自動車は、世界的な経済危機の打撃を感じている中村は、 2007年1月移行期間は、契約をする予定だ。