domingo, 21 de junio de 2009

בן סהר ל 4 שנים Espanyol קשרו אתמול את חתימת Chelsea חלוץ ישראלי צעיר ההסכם היה היום ושל מחר formalized יכול להיות בברצלונה בן סהר יהיה השני החתימה E

בן סהר ל 4 שנים Espanyol קשרו אתמול את חתימת Chelsea חלוץ ישראלי צעיר
ההסכם היה היום ושל מחר formalized יכול להיות בברצלונה

בן סהר יהיה השני החתימה Espanyol, כפי Advanced Sports העולם שלו בנושא יום שלישי 7 ביוני. Espanyol ו Chelsea הסכימו אתמול להעביר את חלוץ ואת הצעירים יהפכו רשמית היום את הפעולה. יום שישי בבוקר הוא צפוי להגיע בברצלונה כדי לעבור את הבדיקות רפואיות והירשם החדש שלו מחויבות. הישראלית הבינלאומית, אשר יהיה לתפוס את מקומה של הקהילה גם פולנית דרכון, חתם לארבע עונות ואת המועדון ישלם עבור "כחול לבן 1 מיליון. לעמוד הבא אוגוסט 10 ו -20 שנים בישראל נחשב לאחד הצעירים.

Chelsea חתמו בן סהר מ הפועל תל אביב בשנת 2006, לאחר שצפה בהצגה עם המשנה-16 עבור ישראל אירלנד. José Mourinho היה המאמן שעשו הופעה ראשונה של גביע FA כדי Macclesfield ב 6 בינואר 2007 או שבוע לאחר מכן נתן לו את האפשרות של Premiership. בשיעור האחרון של העונה שיחק Portsmouth ו נמכר ב הולנד דה Graafschap. למרות הגיל הצעיר שלו, הייתה תחת-21 בינלאומיים עבור ישראל עשה זאת עם מלוא 17 שנים, להיות השחקן הצעיר ביותר בארצו שלו כדי לעשות זאת. ו accumulates שלוש שיחות ושני מטרות רשם נקודות.

Ajax ו Borussia דורטמונד יש גם את השלבים הבאים אחריו בחודשים האחרונים, אבל התעקשות של השחקן Espanyol ורצון להגיע תידרפסה הליגה הפכו את הסכם אפשרי.

במשא ומתן

רמון המטוסים, Espanyol של מנהל ספורט, הקימה את הקשר הראשון שלו עם העמית Chelsea פרנק Arnesen. אבל בימים האחרונים עבר דוד Barnard, עוזר מנהל אנגלית מועדון בהעדר מכך, עבור מקצוען, בעל negotiated החתימה.

, בהעדר לדעת אם תגיע הצעה Tamudo, בחלק הקדמי יש שלושה נוגד כחול לבן rams (Raul, לואיס ו איבן Garcia Alonso) ועכשיו עם שני 'חדש' (בסמטה ובן סהר). Nené במרחק Perica ישות.

Nakamura ו Jordi גומז

Nakamura סוכני אתמול חזר לנהל משא ומתן על חוזה עם שחקן Espanyol של התמונה הקרובים שעות תטייל ליפן לחתום את החתימה שלו על ידי midfielder. יום שני יכול היה להתבצע על ידי החתימה הרשמית שלו שתי עונות, לאחר "כחול לבן הגוף מקבל את המסמכים חתומים.

בנוסף, אנו יכולים לקחת את החתימה הרשמית של Jordi גומז אנגלית canterano לפי Wigan, אשר כעת את הרכבת קאטאלנית רוברטו Martinez. לאחר מכן יש את midfielder את צעדיו של טכנאי, שכן הן עבדו האחרון של העונה שורות Swansea וולשית

No hay comentarios: